13.9 C
Athens
Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024

13.9 C
Athens
Πέμπτη, 22 Φεβρουαρίου, 2024

EY ΖΗΝ 24-11-2023

Διαβάστε επίσης

ΕΥ ΖΗΝ 22-02-2024

ΕΥ ΖΗΝ 21-2-2024

EY ZHN 20-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 19-02-2023

ΕΥ ΖΗΝ 16-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 15-02-2024

Το ανέβασμα 50 σκαλοπατιών καθημερινά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, όπως εγκεφαλικά επεισόδια, θρόμβους αίματος και καρδιακές προσβολές, έως και 20%, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Η μελέτη, είδε αυτά τα οφέλη με πέντε σετ των 10 σκαλοπατιών την ημέρα, συγκρίνοντας τους με άτομα που δεν ανέβαιναν καθημερινά καθόλου σκάλες.

Το ανέβασμα σκαλοπατιών μπορεί να παρέχει μια ενισχυμένη μορφή αερόβιας άσκησης, κατά την οποία το σώμα μάχεται με τη βαρύτητα για να κινηθεί προς τα πάνω, χρησιμοποιώντας έτσι περισσότερους μυς και δαπανώντας περισσότερη ενέργεια.

Το τακτικό ανέβασμα σκαλοπατιών μπορεί επίσης να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο αθηρωματικής καρδιαγγειακής νόσου γενικότερα.

Το ανέβασμα σκαλοπατιών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του σωματικού βάρους, στη βελτίωση της μεταβολικής κατάστασης και της φλεγμονής και στη μείωση άλλων ασθενειών που μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, όπως ο διαβήτης.

Είναι ουσιαστικά μια ενισχυμένη μορφή αερόβιας άσκησης, επειδή όχι μόνο έχετε την κίνηση – την κίνηση που παίρνετε από το περπάτημα – αλλά στην πραγματικότητα εμπλέκετε και άλλες μυϊκές ομάδες, αναφέρουν οι επιστήμονες.

Ωστόσο, το ανέβασμα σκάλας δεν είναι η μόνη μορφή άσκησης που μπορεί να κάνει κάποιος για να βελτιώσει και να διατηρήσει την υγεία του. Κάθε άσκηση είναι καλύτερη από τη μη άσκηση. Το να ανεβαίνεις τις σκάλες είναι ίσως καλύτερο από το περπάτημα, αλλά σίγουρα το περπάτημα είναι καλύτερο από το να κάθεσαι στον καναπέ.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα