Οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ αναμένεται να βρεθούν το επίκεντρο της συνάντησης του υπουργού Ανάπτυξης με εκπροσώπους του κλάδου σε μια προσπάθεια να μπει τάξη στο χάος των παραπλανητικών προσφορών που εντοπίστηκαν τόσο από αυτοψίες του υπουργείου όσο και από καταγγελίες καταναλωτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένεται να βάλει πλαφόν στις προωθητικές ενέργειες μέσω ορισμού ανώτατου ποσοστού όγκου αλλά και αξίας του προϊόντος που θα επιτρέπεται να πωλείται υπό καθεστώς προσφοράς.
Το 70% σε αξία των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ πωλείται υπό κάποιο καθεστώς προωθητικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, γεγονός που, σύμφωνα με κύκλους του υπουργείο Ανάπτυξης, ουσιαστικά οδηγεί σε παραπλάνηση τον καταναλωτή.
Το σχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης στοχεύει: πρώτον, οι μειώσεις στις τιμές να έχουν πιο μόνιμο χαρακτήρα, δεύτερον, ο καταναλωτής να μπορεί να κάνει πιο εύκολα σύγκριση τιμών μεταξύ προϊόντων αλλά και μεταξύ αλυσίδων και, τρίτον, να επιτύχει μεγαλύτερη διαφάνεια τόσο στον καθορισμό των τιμών όσο και στις σχέσεις μεταξύ προμηθευτών και λιανεμπόρων.
Χριστιάννα Κούσιου