15.6 C
Athens
Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου, 2024

15.6 C
Athens
Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου, 2024

Αλλαγές στα δρομολόγια της γραμμής 3 του Μετρό

Διαβάστε επίσης

Αλλαγές στα δρομολόγια της γραμμής 3 του Μετρό εφαρμόζει αυτές τις μέρες η εταιρεία ΣΤΑΣΥ για να αντιμετωπίσει την αυξημένη επιβατική κίνηση η οποία σε συνδυασμό με την έλλειψη συρμών και ηλεκτροδηγών έχει αυξήσει σημαντικά την αναμονή σε κεντρικούς σταθμούς της γραμμής.

Οι αλλαγές που δοκιμάζει αυτές τις μέρες η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, σύμφωνα με το ethnos.gr, περιλαμβάνουν συχνότερα δρομολόγια στο τμήμα Αιγάλεω – Εθνική Άμυνα και μεγαλύτερες χρονοαποστάσεις στους τερματικούς σταθμούς Δημοτικό Θέατρο και Δουκίσσης Πλακεντίας, επιχειρώντας να ενισχύσει το τμήμα Αιγάλεω – Δημοτικό Θέατρο που εμφανίζει τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση. Πρακτικά διευρύνεται στα 5 από 4 λεπτά η χρονοαπόσταση από τους τερματικούς σταθμούς της Γραμμής 3 (Δημοτικό Θέατρο και Δουκίσσης Πλακεντίας), ενώ παράλληλα στο πρόγραμμα θα εισέρχονται «εμβόλιμοι» συρμοί στο τμήμα Αιγάλεω – Εθνική Άμυνα (ανά δύο τρένα κορμού). Στόχος είναι να δοκιμαστεί η αποτελεσματικότητα της αλλαγής αυτής σε επίπεδο πραγματικών συνθηκών εξυπηρέτησης ώστε να αξιολογηθεί το ενδεχόμενο να εφαρμοστεί στο άμεσο μέλλον.

Αιτία της αλλαγής είναι η συνεχιζόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του μετρό, το οποίο ωστόσο δεν έχει αρκετούς συρμούς για να την υποστηρίξει, αλλά κυρίως είναι υποστελεχωμένο σε επίπεδο ηλεκτροδηγών.Οι επιβάτες θα πρέπει να προσέχουν την ένδειξη στη μετώπη του συρμού καθώς αν για παράδειγμα γράφει Αιγάλεω αντί για Δημοτικό Θέατρο, σημαίνει ότι στο Αιγάλεω θα πρέπει να μετεπιβιβαστούν σε άλλο συρμό για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους εφόσον τελικός προορισμός τους είναι ο Πειραιάς. Διαφορετικά θα πρέπει να αναμένουν επόμενο συρμό που θα αναγράφει «Δημοτικό Θέατρο».

Οι εργαζόμενοι πάντως ενημερώθηκαν μόλις μία ημέρα πριν την εφαρμογή της, όπως καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ.

Το σωματείο κάνει λόγο για σημαντική επιβάρυνση της κυκλοφορίας, ενώ εκφράζει και επιφυλάξεις ως προς την ασφάλεια χαρακτηρίζοντας το εγχείρημα «πρόχειρο»: «Δεν μπορούμε να μην εκφράσουμε τις επιφυλάξεις μας καθόσον διακυβεύεται η ασφάλεια των εργαζομένων και του επιβατικού κοινού. Ενδεικτικά η αναστροφή των ηλεκτροδηγών στους επίσταθμους καθίσταται επικινδυνη εξαιτίας της παρακείμενης διέλευσης συρμών. Επίσης ο όγκος του επιβατικού κοινού στους σταθμούς είτε στους σταθμούς που απαιτείται εκκένωση είτε στα τμήματα του κορμού είναι τέτοιος που στην καλύτερη επιφέρει καθυστερήσεις και στη χειρότερη δε θα εξυπηρεταίται το κοινό, χωρίς να αποκλείεται και το ενδεχόμενο του ατυχήματος», σημειωνουν και καταλήγουν: «Για εμάς, απλά αποδείχτηκε για πολλοστή φορά, τοσο η υπηρεσιακή ένδεια σε επίπεδο Διεύθυνσης και ανώτερης διοίκησης όσο και η οργανική πενία σε ανθρώπινους πόρους και σε τροχαίο υλικό, γεγονός που βαρύνει αποκλειστικά τους Διοικητές της εταιρείας».

Να σημειωθεί ότι το τμήμα μεταξύ του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας και Αεροδρομίου δε θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί από τους υπόλοιπους συρμούς που διαθέτει η εταιρεία ακόμα κι αν αυτοί επαρκούσαν. Οι διρευματικοί συρμοί είναι ειδικής κατασκευής ώστε να μπορούν να ρευματοδοτούνται από τη γραμμή ηλεκτροδότησης στο υπόγειο τμήμα του δικτύου, ενώ διαθέτουν οροφή και παντογράφο ώστε να παίρνουν ρεύμα και εναέρια στο υπέργειο τμήμα του δικτύου έως το Αεροδρόμιο.

Ισίδωρος Ρούσσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα