12.4 C
Athens
Κυριακή, 3 Μαρτίου, 2024

12.4 C
Athens
Κυριακή, 3 Μαρτίου, 2024

ΕΥ ΖΗΝ 06-12-2023

Διαβάστε επίσης

ΕΥ ΖΗΝ 1-3-2024

ΕΥ ΖΗΝ 29-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 28-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 27-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 26-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 23-2-2024

Εάν δυσκολεύεστε να σας πάρει ο ύπνος τη νύχτα, υπάρχει ένας φυσικός τρόπος που πρέπει να δοκιμάσετε το συντομότερο δυνατό και ονομάζεται στρατιωτική μέθοδος ύπνου.

Η στρατιωτική μέθοδος ύπνου είναι μια διαδικασία αυτο-ύπνωσης. Για την τεχνική, θα πρέπει να ξαπλώσετε να χαλαρώσετε προοδευτικά κάθε μυϊκή ομάδα, μία προς μία, ενώ θα πρέπει να εστιάστε σε αργές, χαλαρωτικές αναπνοές.

Θυμηθείτε να αναπνέετε αργά και βαθιά, προσέχοντας κάθε εισπνοή και εκπνοή.

Βρείτε μια άνετη θέση κατά προτίμηση ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, ώστε να είστε έτοιμοι να αφεθείτε.

Ξεκινήστε χαλαρώνοντας τους μυς του προσώπου σας. Χαλαρώστε το σαγόνι σας. Απελευθερώστε κάθε ένταση στα φρύδια σας.

Στη συνέχεια χαλαρώστε τους ώμους σας, μετά τα χέρια και τις παλάμες.

Στρέψτε την προσοχή σας στη μέση και στο στομάχι σας. Χαλαρώστε τους κοιλιακούς σας μυς.

Στη συνέχεια χαλαρώστε τους μηρούς, τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών σας.

Με κάθε αναπνοή, εστιάστε στο να αφήσετε το σώμα σας να αισθάνεται βαρύ. Φανταστείτε το σώμα σας να βυθίζεται στο κρεβάτι σας.

Συνεχίστε να εστιάζετε στην εισπνοή και την αργή εκπνοή.

Οι στρατηγικές αυτές, βοηθούν στην ενεργοποίηση της αντίδρασης χαλάρωσης του σώματος, η οποία βοηθά στη μείωση του άγχους και της έντασης και γενικά προωθεί μια ήρεμη και χαλαρή κατάσταση. Η χρήση τεχνικών αναπνοής, ειδικά οι ασκήσεις βαθιάς αναπνοής που δίνουν έμφαση στη μεγαλύτερη εκπνοή, μπορούν να βοηθήσουν στην ενεργοποίηση του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος και να αφήσει το σώμα σας να μεταβεί στη χαλαρή, κατάσταση ξεκούρασης και ύπνου.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα