19.2 C
Athens
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου, 2024

19.2 C
Athens
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου, 2024

 ΕΥ ΖΗΝ 11-11-2023

Διαβάστε επίσης

ΕΥ ΖΗΝ 23-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 22-02-2024

ΕΥ ΖΗΝ 21-2-2024

EY ZHN 20-2-2024

ΕΥ ΖΗΝ 19-02-2023

ΕΥ ΖΗΝ 16-2-2024

Ο ύπνος μπρούμυτα δηλαδή ο ύπνος με το πρόσωπο στραμμένο προς τα κάτω, έχει και τα υπέρ αλλά και τα κατά για την υγεία. Σχετικές μελέτες που έχουν γίνει έχουν διαπιστώσει ότι στάση που επιλέγουμε διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην καλύτερη ποιότητα του ύπνου, ο οποίος αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη συνολική κατάσταση της υγείας μας

Νέες μελέτες απέδειξαν ότι ο ύπνος μπρούμυτα μπορεί να μειώσει την πίεση στο πρόσωπο, βοηθώντας έτσι στην πρόληψη του σχηματισμού ρυτίδων και γραμμών στο πρόσωπο.

Επίσης ο ύπνος μπρούμυτα μπορεί να ελαχιστοποιήσει την επαφή του προσώπου με το μαξιλάρι, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο εμφάνισης ακμής ή ερεθισμών.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η συγκεκριμένη στάση για όσους ροχαλίζουν τους βοηθά στη μείωση του ροχαλητού, καθώς η γλώσσα δεν θα εμποδίζει τον αέρα.

Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο ύπνος μπρούμυτα δεν είναι κατάλληλος για όλους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να οδηγήσει σε ανεπιθύμητες συνέπειες, όπως προβλήματα στον αυχένα ή στην πλάτη.

Δεδομένου ότι ο ύπνος μπρούμυτα διαταράσσει την ευθυγράμμιση της σπονδυλικής σας στήλης, καταπονούνται και οι ιστοί της περιοχής και αυτό τελικά οδηγεί σε πόνο. Με την πάροδο του χρόνου, ο ύπνος μπρούμυτα συνεχίζει να καταπονεί τη σπονδυλική στήλη, γεγονός που αυξάνει την πίεση και σε άλλα μέρη του σώματος, όπως η πλάτη και ο αυχένας.

Εάν επιλέξετε να κοιμάστε έτσι, μελέτες δείχνουν ότι ένα μαλακό στρώμα ή η χρήση ενός χοντρού μαξιλαριού μπορεί να επιδεινώσει τον πόνο στην πλάτη. Επιλέξτε ένα πιο λεπτό μαξιλάρι και ένα πιο σφιχτό στρώμα για να αποτρέψετε τον πόνο στην πλάτη.

 

 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα