back to top
20.5 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

20.5 C
Athens
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

ΕΥ ΖΗΝ 19-02-2023

Διαβάστε επίσης

ΕΥ ΖΗΝ 17-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 15-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 12-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 11-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 10-04-2024

ΕΥ ΖΗΝ 09-04-2024

Το σπανάκι είναι από τα πιο εύκολα λαχανικά στη μαγειρική, καθώς μπορεί να καταναλωθεί ωμό σε σαλάτες, αλλά και σε πολλές συνταγές. Θρεπτικό, νόστιμο και δυναμωτικό το πράσινο φυλλώδες λαχανικό βγαίνει νικητής ανάμεσα σε πολλά λαχανικά για τις ευεργετικές ιδιότητες που προσφέρει στην υγεία μας και  μπορεί να αποτελέσει ασπίδα σε πολλές νόσους και θα σας βοηθήσει να καλύψετε τις ανάγκες σας σε ενυδάτωση.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών, το σπανάκι βρίσκεται ακριβώς κάτω από το νερό στην κλίμακα περιεκτικότητας σε νερό, μαζί με το πεπόνι, τις φράουλες και το καρπούζι. Το σπανάκι είναι, επίσης, αρκετά ευπροσάρμοστο για να το προσθέσετε σε διάφορα γεύματα.

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε σίδηρο, ασβέστιο και μαγνήσιο.

Ο σίδηρος βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου στους πνεύμονες και είναι απαραίτητος για τη σωματική ανάπτυξη, τη νευρολογική ανάπτυξη και την κυτταρική λειτουργία. Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη των οστών και των δοντιών, αλλά δεν απορροφάται όλο το ασβέστιο του σπανακιού λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε οξαλικά. Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για τη λειτουργία των μυών και των νεύρων, μαζί με τον ενεργειακό μεταβολισμό. Για να προσλάβουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά από το σπανάκι, πρέπει να προσέχουμε τον τρόπο αλλά και τον χρόνο μαγειρέματος.Με λανθασμένο τρόπο μαγειρέματος μπορεί να χάσει έως και το 90% από τη λουτεΐνη που περιέχει· έτσι όσο περισσότερο βράζει το σπανάκι και όσο υψηλότερη είναι η θερμοκρασία μαγειρέματος τόσο λιγότερη λουτεΐνη διατηρεί, ενώ το τηγάνισμα αφήνει το σπανάκι με μόλις 40% της αρχικής λουτεΐνης έπειτα από 2 λεπτά.

 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα