back to top
23.4 C
Athens
Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου, 2024

23.4 C
Athens
Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου, 2024

Θ. Λυμπερόπουλος: Η κυβέρνηση θέλει να εξαφανίσει το επάγγελμα των αυτοκινητιστών

Διαβάστε επίσης

Με αιτήματά τους- μεταξύ άλλων -τη μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%, την άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026 και την ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) τραβάει χειρόφρενο στις 27 και 28 Φεβρουαρίου και προγραμματίζει συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Μεταφορών.

«Η κυβέρνηση θέλει να εξαφανίσει το επάγγελμά μας ως Δημοσίας Χρήσεως, να επιβάλει κανόνες παγκοσμιοποίησης χωρίς αφορολόγητο, χωρίς επιπλέον τριετίες. Μας αναγκάζει να αντιδράσουμε γιατί υποφέρουμε με τις παρεμβάσεις της εις βάρος του κλάδου, όπως συμβαίνει και σε άλλες κοινωνικές ομάδες. Εμείς ως αυτοκινητιστές απεργούμε γιατί δεν έχουμε άλλο τρόπο διαμαρτυρίας ή θα αντιδράσουμε ή θα τελειώσουμε ως επάγγελμα. Πρέπει να αγωνιστούμε ενάντια σε αυτήν την πολιτική. Πρέπει ολόκληρη η κοινωνία να εγκαταλείψει την αδράνεια. Είναι η ώρα να βγούμε στους δρόμους για να αλλάξει αυτή η πολιτική», ανέφερε στον Αθήνα 9.84 και στην Μαρία Παύλου ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Όπως τόνισε, η κυβέρνηση αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, πρέπει οι πολυεθνικές να δηλώνονται σαν μεταφορικές εταιρίες στο Υπουργείο Μεταφορών και να πληρώνουν τα ανάλογα και όχι να φοροδιαφεύγουν, προσθέτοντας ότι η αδιαφορία που επιδεικνύει η κυβέρνηση, κρατούν τον κλάδο αιχμάλωτο στην στασιμότητα.

Επίσης, εξέφρασε την πεποίθηση ότι εάν τα ταξί έμπαιναν στις λεωφορειολωρίδες θα αποφορτιζόταν η ολοένα και αυξανόμενη κίνηση στους δρόμους της πόλης.

«Αυτή τη στιγμή στην Αττική κυκλοφορούν 13.700 ταξί τα οποία δεν επιτρέπεται να μπουν στις λεωφορειολοωρίδες ,όπως συμβαίνει σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη και αυτό είναι αδιανόητο. Η διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί πρέπει να είναι ελεύθερη», σχολίασε.

 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα