back to top
32.1 C
Athens
Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024

32.1 C
Athens
Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024

Ε. Σαββίδης: Ακρίβεια και ενέργεια δεν αφήνουν εισόδημα στους καταναλωτές για να το διαθέσουν στις εκπτώσεις

Διαβάστε επίσης

Ξεκίνησαν και επίσημα χθες, Δευτέρα 8 Ιουλίου, οι θερινές εκπτώσεις οι οποίες θα διαρκέσουν έως 31 Αυγούστου, ενώ την προσεχή Κυριακή 14 Ιουλίου, οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων, μπορούν να ανοίξουν -προαιρετικά- την επιχείρησή τους με πλαίσιο ωραρίου θερινών εκπτώσεων, να καθορίζεται από 11.00 έως 20.00.

Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και Αντιπρόεδρο του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Ευδόκιμο Σαββίδη ο οποίος μίλησε στον Αθήνα 9,84 και στην Ελευθερία Κουμάντου, ο στόχος που έχει θέσει ο εμπορικός κόσμος για το φετινό καλοκαίρι, δηλαδή ο συνολικός τζίρος Ιουλίου και Αυγούστου να κινηθεί πάνω από τον πήχη των 7 δισ. ευρώ, δύσκολα θα επιτευχθεί λόγω της ακρίβειας που ροκανίζει τα εισοδήματα των πολιτών.

«Δεν μένουν χρήματα στους καταναλωτές προκειμένου να τα διαθέσουν στην αγορά καθώς η ενέργεια και το σούπερ μάρκετ απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους», ανέφερε ο κ . Σαββίδης, προσθέτοντας: «Έχει παγιωθεί μια κατάσταση πολύ υψηλών τιμών στην Ελλάδα που δεν αφήνει διαθέσιμο εισόδημα στους καταναλωτές ώστε να φτάσουν στα καταστήματα. Πρόκειται για ένα πρόβλημα το οποίο έπρεπε να είχε αντιμετωπιστεί εν τη γενέσει του».

Ωστόσο, προέτρεψε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τις αγορές, επισημαίνοντας ότι τα ποσοστά των εκπτώσεων στο ξεκίνημα θα κυμανθούν από 30% έως 50% και προς το τέλος της δίμηνης εκπτωτικής περιόδου ίσως φτάσουν και το 70% και συνέστησε να προχωρούν σε έρευνα αγοράς.

Παράλληλα, σημείωσε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-shopping) που άνθισε ιδίως κατά την περίοδο της πανδημίας, έχει γίνει πλέον αγαπημένη συνήθεια των καταναλωτών καταγράφοντας διαρκώς αυξητικές τάσεις.

«Πλέον, οι επιχειρήσεις δεν διαχωρίζουν τις αναλογικές από τις ψηφιακές πωλήσεις. Άλλωστε, το 95% των ελληνικών ηλεκτρονικών επιχειρήσεων είναι προέκταση του φυσικού καταστήματος, με ίδιες τις τιμές, ενώ το γεγονός ότι υπάρχει η εγγύηση του φυσικού καταστήματος παρέχει ασφάλεια στους καταναλωτές για οτιδήποτε χρειαστούν», σχολίασε.

Κλείνοντας επέστησε την προσοχή των καταναλωτών στα ασιατικά market places, λέγοντας ότι «έχουν δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα γιατί δεν τηρούν την νομοθεσία που προβλέπει συγκεκριμένες εγγυήσεις ως προς την ασφάλεια των προϊόντων και των προσωπικών δεδομένων, ενώ προσπαθούν να παρακάμψουν και μια σειρά άλλων νόμων προκειμένου να πουλήσουν τα προϊόντα τους».

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα