Εκτός ελέγχου, η αντιπαράθεση μεταξύ γιατρών και υπουργείου Υγείας για την πλατφόρμα των ραντεβού.
Οι ιατρικοί σύλλογοι της χώρας αντιδρούν στην εφαρμογή της ψηφιακής πύλης δωρεάν ραντεβού και εξετάσεων σε Κέντρα και Τοπικές Μονάδες Υγείας finddoctors.gov.gr, η οποία δημιουργήθηκε με στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά έχει προβλήματα και δυσμενή αντίκτυπο στη λειτουργία των ιατρείων, καθώς και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω ΕΟΠΥΥ.
Από πλευράς του, ο υπουργός Υγείας κατηγορεί τους γιατρούς ότι ουσιαστικά εμφάνιζαν εικονικά ραντεβού, κατά δήλωσή τους και πληρωνόντουσαν, χωρίς να μετέχουν στην πλατφόρμα.
Παράλληλα ανέδειξε ένα «σοβαρό θέμα», που όπως είπε, «προκύπτει σε σχέση με τους γιατρούς κι έχει να κάνει με το ότι προκειμένου να πληρωθούν τα 10 ευρώ για κάθε επίσκεψη, υπέβαλλαν κάθε μήνα στο σύστημα και την υπογραφή του ασθενούς, μαζί με την απόδειξη των υπηρεσιών τους».
Ο κ. Εξαδάκτυλος παραδέχθηκε ότι «κακώς συνέβαινε ό,τι συνέβαινε και είναι λίγα τα 200 ραντεβού ανά γιατρό», διερωτήθηκε «ποιος τα έλεγξε», έκανε λόγο για «ελλείψεις ιατρικού προσωπικού, λόγω παραιτήσεων, αποχωρήσεων ή συνταξιοδότησης» πρότεινε «στάση αναμονής μέχρι να σταθεροποιηθεί το σύστημα», ενώ διέψευσε τα περί προσφυγής του ΠΙΣ στο ΣτΕ.
Ο ΠΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΣτΕ
«Στο Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο της χώρας έχουν προσφύγει γιατροί του ΕΟΠΥΥ και ως Ένωση και μεμονωμένα, αγνοώ με ποιο σκεπτικό, αλλά για εμάς το θέμα θεωρείται δευτερεύον. Και θα έπρεπε να θεωρείται έτσι και για την κοινωνία , αφού όποιος επιθυμεί να κλείσει ραντεβού με τους γιατρούς του Οργανισμού έχει τη δυνατότητα να το κάνει είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω της πλατφόρμας».
ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΛΑΧΘΕΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
«Διαφοροποιήθηκε και προστίθεται ως ένα ακόμη εργαλείο για την εξυπηρέτηση των ασθενών».
Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Η ΈΧΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Η ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΝΤΟΥ
«Δεν αποκλείεται ακόμη να νομίζει ότι ευθυνόμαστε ως ΠΙΣ για ό,τι κακό του συμβαίνει, δεν ξέρω»
ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ ΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ
«Πρέπει να βελτιωθεί ο χρόνος παραμονής και η ποιότητα φροντίδας των ασθενών. Χρειάζεται περισσότερο προσωπικό στα επείγοντα ώστε να δουλεύουν καλύτερα».