back to top
18.4 C
Athens
Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024

18.4 C
Athens
Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024

Η Gillette «ξυρίζει» τα στερεότυπα

Διαβάστε επίσης

Το νέο διαφημιστικό βίντεο της Gillette, το οποίο έγινε αμέσως viral έχοντας ξεπεράσει, μέχρι στιγμής τις 16 εκατομμύρια προβολές, προκαλεί  διαδικτυακό διχασμό. Πολλά είναι τα θετικά σχόλια, ωστόσο μεγάλες και οι αντιδράσεις μερίδας των χρηστών, οι οποίοι καλούν ακόμα και σε μποϋκοτάζ των προϊόντων, κάνοντας λογο για ευνουχισμό των ανδρών.

Ό,τι καλύτερο μπορεί να έχει ένας άντρας ή ό,τι καλύτερο μπορεί να γίνει ένας άντρας;

Η διαφήμιση της Gillette έχει τίτλο «We Believe» και αναδιατυπώνει την κλασική ατάκα της Gillette, «The Best a Man Can Get» σε « the Best Men Can Be», στέλνοντας μηνύματα κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης, της βίας μεταξύ των ανδρών και του σχολικού εκφοβισμού. Η σχεδόν δίλεπτη διαφήμιση δεν επικεντρώνεται στο ξύρισμα των ανδρών, αλλά σε σκηνές που σχετίζονται με συμπεριφορές ανδρών.

Αλλαγή νοοτροπίας ή ευνουχισμός

«Η διαφήμιση δεν είναι κατά των ανδρών αλλά υπέρ της ανθρωπότητας» σχολίασε η Bernice King κόρη του Martin Luther King. «Δείχνει ότι πως ο χαρακτήρας (ενός ανθρώπου) μπορεί να αλλάξει τις συνθήκες».

-Ο βραβευμένος με Emmy ηθοποιός και ένθερμος υποστηρικτής του Donald Trump, James Woods κατηγορεί τη Gillette πως επιτίθεται στους άνδρες και δηλώνει πως θα μποϊκοτάρει τα προϊόντα της.

-Το ακροδεξιό περιοδικό The New American επιτίθεται επίσης στην εταιρεία υποστηρίζοντας πως αναπαράγει πλήθος «ψευδών εντυπώσεων» και προσθέτει πως «οι άνδρες είναι το πιο «άγριο» φύλο και αυτό εξηγεί τόσο την επικινδυνότητά τους όσο και τον δυναμισμό τους».

Ο Duncan Fisher όμως, επικεφαλής για θέματα πολιτικής και καινοτομίας της Family Initiative, κάνει λόγο για μια επαναστατική αλλαγή του μηνύματος που περνά η εταιρεία στους καταναλωτές και συστήνει μια νέα αφήγηση σχετικά με την «θετική αρρενωπότητα».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα