Search

Υπερβολική προβολή στα μέσα χρεώνουν στον Μακρόν οι Γάλλοι

223

Η πλειοψηφία των Γάλλων εκτιμά ότι ο Εμανουέλ Μακρόν εκμεταλλεύεται την μεγάλη εθνική διαβούλευση για να κάνει την δική του προεκλογική καμπάνια και ότι η προβολή του στα μέσα ενημέρωσης είναι πλέον υπερβολική.

Σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση της εταιρίας Odoxa-Dentsu Consulting που έγινε για λογαριασμό της εφημερίδας Le Figaro και του franceinfo, τα δύο τρίτα των Γάλλων (66%) εκτιμούν ότι μέσω της εθνικής διαβούλευσης, ο Εμανουέλ Μακρόν κάνει την δική του, προσωπική καμπάνια ενόψει ευρωεκλογών. Συγχρόνως, ένας στους δύο (55%) θεωρεί ότι ο Γάλλος πρόεδρος «το έχει παρακάνει» και ότι έχει «υπερβολική παρουσία στα μέσα».

Η ίδια δημοσκόπηση αποκαλύπτει ότι η πλειοψηφία δεν πιστεύει ότι ο Μακρόν θα καταφέρει, όπως ελπίζει, μέσω της εθνικής διαβούλευσης, να κερδίσει εκ νέου την εμπιστοσύνη των πολιτών μετά την κοινωνική και πολιτική κρίση που έχει δημιουργήσει το κίνημα των «κίτρινων γιλέκων».

Παρόλα αυτά, η εικόνα του και η δημοφιλία του εξακολουθεί να ανεβαίνει, όπως και το ποσοστό όσων τον κρίνουν «δυναμικό πρόεδρο» που αυξήθηκε κατά 10 μονάδες σε ένα μήνα. Κατά 12 μονάδες αυξήθηκε το ποσοστό όσων έχουν συνολικά θετική γνώμη για τον Μακρόν. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα μία μεγάλη πλειοψηφία (76%) που εκτιμά ότι ο χαρακτηρισμός «πρόεδρος των πλουσίων» ταιριάζει πολύ στον Γάλλο πρόεδρο.

Μυρσίνη Λιοναράκη

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *