Η θητεία του Daniel Lee ως δημιουργικού διευθυντή στον οίκο Burberry ξεκίνησε με αλλαγές και συγκεκριμένα με ένα νέο λογότυπο.
Λίγες ημέρες πριν από την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ο οίκος αλλάζει στρατιγική στοχεύοντας σε ένα δυναμικό άνοιγμα στο νεανικό κοινό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Το νέο λογότυπο της Burberry είναι εμπνευσμένο από το αρχείο» τόνισε σε ανακοίνωση της η γνωστή φίρμα. «Το αρχικό Equestrian Knight Design είχε κερδίσει διαγωνισμό για τη σχεδίαση νέου λογότυπου, το 1901 περίπου. Στο ντιζάιν υπάρχει η λατινική λέξη “Prorsum” που σημαίνει “Προς τα εμπρός”».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Φαίνεται ότι η νέα γραμματοσειρά υποδηλώνει περισσότερα από μια απλή αλλαγή φρουράς στη Burberry, ίσως σηματοδοτεί μια πιθανή αλλαγή στα θεμελιώδη στοιχεία του σύγχρονου branding πολυτελείας.