back to top
24.2 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

24.2 C
Athens
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

ΡΑΑΕΥ για Ενεργειακό Διαμεσολαβητή: Ικανοποίηση για το πρώτο 6μηνο λειτουργίας

Διαβάστε επίσης

Με αποτελεσματικό τρόπο εξελίσσονται οι διαμεσολαβητικές υπηρεσίες που παρέχει ο Ελληνικός Ενεργειακός Διαμεσολαβητής, ο οποίος τέθηκε σε ισχύ από τη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) την 1η Φεβρουαρίου 2024 προκειμένου να διευκολύνει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών/πελατών ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου και προμηθευτών και διαχειριστών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου.

Από την έναρξη λειτουργίας της διαδικτυακής πλατφόρμας ENOMOS (Energy Ombudsman Operating System) έως και τις 31 Ιουλίου 2024 έχουν υποβληθεί 178 αιτήματα εκ των οποίων έχουν καταγραφεί:

41 επιτυχείς διαμεσολαβήσεις

30 ανεπιτυχείς διαμεσολαβήσεις

46 αιτήματα υπό επεξεργασία

61 αιτήματα απορριφθέντα

Το 35,96% των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί στον Ελληνικό Ενεργειακό Διαμεσολαβητή αφορά σε αμφισβήτηση των χρεώσεων, το 12,36% σε εσφαλμένη καταμέτρηση, το 12,36% στην ποιότητα εξυπηρέτησης, το 6,74% σε παραπλανητικούς όρους σύμβασης, το 5,62% σε αμφισβήτηση της τήρησης των όρων σύμβασης και το 26,97% σε άλλες κατηγορίες ήτοι καθυστέρηση κατά την έκδοση λογαριασμών, μη εφαρμογή κρατικών μέτρων, χρήση προσωπικών δεδομένων, ρευματοκλοπές, αποκατάσταση αδικίας, αποζημιώσεις, μη καταβολή έκπτωσης συνέπειας, μη τακτική καταμέτρηση, προβλήματα κατά την υπαναχώρηση/αλλαγή προμηθευτή, αποκατάσταση περιουσιακής βλάβης και αμφισβήτηση ύψους ρήτρας αποχώρησης.

Ως προς την ανταπόκριση των προμηθευτών στην πρόσκληση για διατύπωση της άποψής τους επί των αιτημάτων των καταναλωτών, παρατηρείται προθυμία και συμμόρφωση στις τεθείσες από τον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή προθεσμίες. Σε ελάχιστες περιπτώσεις παρατηρείται καθυστέρηση στην ανάθεση σε εκπρόσωπο του προμηθευτή.

Χριστιάννα Κούσιου 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα