back to top
19.5 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

19.5 C
Athens
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στο νομοσχέδιο για την Παιδεία

Διαβάστε επίσης

Πυρ ομαδόν από τους αρμόδιους φορείς στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις, που συζητείται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής και ψηφίζεται την επόμενη εβδομάδα.

Οι συνδικαλιστικές ενώσεις δασκάλων, καθηγητών και η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών, διαφωνώντας με σειρά ρυθμίσεων ζητούν την συνολική απόσυρση του νομοσχεδίου και την επανέναρξη του διαλόγου με σημεία αιχμής την επαναφορά της διαγωγής στα απολυτήρια, την τράπεζα θεμάτων, την αύξηση των ωρών μαθημάτων αλλά και των μαθητών στην τάξη, καθώς και τη μείωση της ύλης της κοινωνιολογίας έναντι των λατινικών.

Ειδικότερα, ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Μαλαγάρης χαρακτήρισε αναχρονισμό την επαναφορά της διαγωγής στο απολυτήριο που θα οδηγήσει σε κοινωνικό στιγματισμό, ενώ ο Πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Θανάσης Κικίνης εξέφρασε την απόλυτη διαφωνία του με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στη τάξη εν μέσω πανδημίας, διαφώνησε με την διδασκαλία των αγγλικών στο νηπιαγωγείο, με το επιχείρημα ότι τα παιδιά δεν έχουν ακόμη κατακτήσει την μητρική τους γλώσσα, ενώ για τα πειραματικά σχολεία είπε ότι δημιουργούνται υπόνοιες για φωτογραφικές διατάξεις.

Ο Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών, Γιώργος Χριστόπουλος υποστήριξε ότι οι κάμερες στα ιδιωτικά σχολεία ήρθαν για να μείνουν και ότι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να διδάσκουν έτσι, ενώ δήλωσε ότι η ενίσχυση του χαρακτήρα του σχολείου με εξετάσεις βοηθά τα φροντιστήρια και οδηγεί στην εμπορευματοποίηση του σχολείου.

Την αντίθεση του με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, εξέφρασε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, Τηλέμαχος Κουντούρης, υποστηρίζοντας ότι είναι τραγικό σε σχέδιο νόμου για την αναβάθμιση να υπάρχουν ρυθμίσεις που καταφανώς υποβαθμίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης.

Αντι-εκπαιδευτικό χαρακτήρισε το νομοσχέδιο η Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Γεωργία Μπουλμέτη, υποστηρίζοντας ότι δεν προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις για τα άτομα με αναπηρία

«Είμαστε 7 χρόνια στον αέρα» υπογράμμισε από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Πειραματικών Σπύρος Γλένης.

Μόνο τρεις φορείς εντόπισαν θετικά στοιχεία στο σχέδιο νόμου.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων Χαράλαμπος Κυριαϊλίδης υποστήριξε ότι η κυβέρνηση είναι συνεπής σε αυτό που είχε παρουσιάσει ως αντιπολίτευση και αγκαλιάζει ένα τμήμα της ιδιωτικής εκπαίδευσης, κάνοντας λόγο για θαρραλέο βήμα, αναφερόμενος κυρίως στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Στη σωστή κατεύθυνση εκτίμησε ότι είναι το νομοσχέδιο ο πρόεδρος Φροντιστών Ελλάδος Γιάννης Βαφειαδάκης, χαρακτηρίζοντας θετική τη βάση του 10 αλλά και την αύξηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο.

Θετική τη διάταξη για την επαναφορά των αρχαίων ελληνικών και των λατινικών ως εξεταζόμενων μαθημάτων στις εξετάσεις του Ιουνίου αλλά και στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών αντιστοίχως, χαρακτήρισε τη ρύθμιση η Γεωργία Ξανθάκου Καραμάνου, Πρόεδρος της Εταιρείας Ελλήνων φιλολόγων.

Στέλλα Παπαμιχαήλ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα