back to top
30.6 C
Athens
Παρασκευή, 9 Αυγούστου, 2024

30.6 C
Athens
Παρασκευή, 9 Αυγούστου, 2024

O Δήμος Λειψών ξεκινά την προβολή του νησιού για το 2021 – Το τραγούδι του Δημάρχου

Διαβάστε επίσης

«Το δύσκολο καλοκαίρι που πέρασε, οι Λειψοί κατόρθωσαν να διατηρήσουν μεγάλο μέρος του μεριδίου τους κατά την περίοδο αιχμής με επίκεντρο τις κύριες εβδομάδες του Αυγούστου που η πληρότητα μας άγγιξε μέχρι και το 100%! Με ικανοποίηση διαπιστώσαμε πως οι προσπάθειες μας απέδωσαν και για το λόγο αυτό θελήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό και πρωτότυπο, εν όψει της επόμενης τουριστικής σεζόν», εξηγεί ο Δήμαρχος των Λειψών, κ. Φώτης Μάγγος.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, με πρωτοβουλία του Δήμου και του Δημάρχου, κινητοποιήθηκε ο κορυφαίος σκηνοθέτης εκατοντάδων μουσικών video clip της Ελληνικής δισκογραφίας, Γιώργος Γκάβαλος που πρόσφερε εθελοντικά τις υπηρεσίες του για τη δημιουργία ενός εξαιρετικού βίντεο κλιπ με καλοκαιρινή διάθεση, το οποίο θα συνοδεύει τις δράσεις προβολής του Δήμου για τη νέα σεζόν.
Με φόντο τα γραφικά σοκάκια, το ειδυλλιακό χωριουδάκι των Λειψών, τις αναρίθμητες εξωτικές παραλίες και τα γύρω νησάκια, το βίντεο κλιπ μεταφέρει στην οθόνη έναν καλοκαιρινό παιδικό έρωτα που ζωντανεύει στο γραφικό νησί των Δωδεκανήσων.
Στο βίντεο κλιπ ακούγεται το διαχρονικό Ιταλικό τραγούδι «I giardini di Marzo» που εκτελεί μοναδικά το συγκρότημα Έμμελον και που ερμηνεύει ο ίδιος ο Δήμαρχος Λειψών (photo) μαζί με την ταλαντούχα καλλιτέχνιδα Μαρίνα Μανωλάκου.
Το μικρό αυτό μουσικό κινηματογραφικό ταξίδι ολοκληρώνεται με το σύνθημα «Memories of Lipsi», εστιάζοντας στη μοναδική ικανότητα του προορισμού να δημιουργεί δυνατές αναμνήσεις στους ταξιδιώτες του, εφάμιλλες με εκείνες ενός παιδικού έρωτα. Το βίντεο κλιπ αποτελεί κάλεσμα για όλους τους ταξιδιώτες του εξωτερικού στο νησί της θεάς Καλυψούς, το οποίο φέτος απέσπασε σημαντικές διεθνείς διακρίσεις ως top ανεξερεύνητος προορισμός σε κορυφαία Μέσα όπως το σουηδικό «Vagabond» και η Βρετανική «Daily Mail».
Στο πρωτότυπο σποτ του Δήμου Λειψών και του δημάρχου, κ. Φώτη Μάγγου, για την τουριστική προβολή του νησιού, που κυκλοφορεί ήδη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρθηκε με ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μανος Κονσολας. Σε δήλωσή του τονίζει:  Αποδεικνύεται ότι η τουριστική προβολή πρέπει να στηρίζεται σε πρωτότυπες και δημιουργικές ιδέες. Το σποτ του Δήμου Λειψών αποτυπώνει δημιουργικότητα, συναίσθημα, συγκίνηση και προβάλλει το νησί με ένα μοναδικό τρόπο. Ένας μικρός νησιωτικός Δήμος δείχνει τι μπορεί να πετύχει κανείς με δημιουργικές και πρωτότυπες ιδέες, με την προσφορά, αλλά και με την συμμετοχή του ίδιου του Δημάρχου του σε αυτή την προσπάθεια. Δε χρειάζονται μόνο συγχαρητήρια, χρειάζεται τώρα και η δική μας στήριξη.
Το Υπουργείο Τουρισμού, μέσα από την πλατφόρμα και τις προωθητικές δράσεις του ΕΟΤ θα συμπεριλάβει το συγκεκριμένο σποτ στη διαφημιστική καμπάνια, προβάλλοντας τους Λειψούς και ενθαρρύνοντας τις νέες, πρωτότυπες και δημιουργικές ιδέες και πρωτοβουλίες.
Κώστας Παπανελόπουλος
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα