back to top
17.8 C
Athens
Κυριακή, 12 Μαΐου, 2024

17.8 C
Athens
Κυριακή, 12 Μαΐου, 2024

Γ. Κεφαλογιάννης: Οικονομική πρόοδος και περιορισμός ατμοσφαιρικής ρύπανσης με τη χρήση Υδρογόνου

Διαβάστε επίσης

Στις ευεργετικές χρήσεις του Υδρογόνου στις μεταφορές και τις μετακινήσεις αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, κατά τον χαιρετισμό του στο συνέδριο «Υδρογόνο: Μια Ευκαιρία για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη» που διοργάνωσε το υπό ίδρυση δίκτυο πόλεων «ΗΛΕΚΤΡΟΝ». «Η χρήση του Υδρογόνου προσφέρει πολλές δυνατότητες στην οικονομική πρόοδο και στον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Κεφαλογιάννης.

Το συνέδριο ήταν μια πρωτοβουλία για την προώθηση των βιώσιμων αστικών μεταφορών και της ασφαλούς κινητικότητας και ο κ. Κεφαλογιάννης με την αφορμή αυτή επισήμανε ότι «είναι ελπιδοφόρο, που σε ένα τέτοιο δύσκολο και σημαντικό πλάνο, η Τοπική Αυτοδιοίκηση επέλεξε να πρωτοπορεί». Εξέφρασε μάλιστα την ελπίδα ότι «αυτή η πρωτοβουλία θα κινητοποιήσει ακόμη περισσότερες δυνάμεις και θα συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, που σχεδιάζονται για τα επόμενα χρόνια και θα προσφέρουν χρηματοδοτικά εργαλεία για την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών».

«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις και έχει τη βούληση να καταρτίσει το αναγκαίο θεσμικό πλαίσιο που θα επιτρέψει την εφαρμογή των νέων καθαρών τεχνολογιών», σημείωσε ο υφυπουργός και πρόσθεσε ότι «ο συντονισμός μιας τέτοιας προσπάθειας οδηγεί άλλωστε στον βασικό κοινοτικό στόχο των καθαρών μεταφορών, όπως επίσης στην ανάπτυξη μιας νέας οικονομίας με πολλές προοπτικές και αξιόλογες νέες ευκαιρίες απασχόλησης».

Αναμένοντας τον χαρακτηρισμό του υδρογόνου ως καύσιμο μεταφορών στην χώρα μας, που αποτελεί το πρώτο βήμα, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα κληθεί να αντιμετωπίσει όλα τα ζητήματα που άπτονται της χρήσης του νέου καυσίμου.

Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τον κ. Κεφαλογιάννη, ότι απαιτούνται:

-Σταθμοί ανεφοδιασμού οχημάτων, δηλαδή πρατήρια υδρογόνου
-Προδιαγραφές των εγκαταστάσεων
-Προδιαγραφές ασφαλείας
-Ταξινόμηση και τεχνικός έλεγχος οχημάτων υδρογόνου και φυσικά,
-Τεχνική Υποστήριξη, που σημαίνει εξειδικευμένα συνεργεία και τεχνίτες που να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις να ελέγχουν και να επισκευάζουν αυτά τα οχήματα

Γιατί, όπως εξήγησε, «δεν αρκεί κάποιος να χρησιμοποιεί ένα όχημα μηδενικών εκπομπών. Πρέπει να εξασφαλίζεται και η υποστήριξη του οχήματος σε όλη τον κύκλο ζωής του. Και φυσικά, η υδρογονοκίνηση δεν αφορά μόνο στις οδικές μεταφορές, αλλά και τον σιδηρόδρομο».

Ισίδωρος Ρούσσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα