back to top
21.8 C
Athens
Πέμπτη, 16 Μαΐου, 2024

21.8 C
Athens
Πέμπτη, 16 Μαΐου, 2024

Ε. Σαββίδης: Ο καύσωνας επηρέασε αρνητικά και την πορεία της θερινής εκπτωτικής περιόδου

Διαβάστε επίσης

Για το αποτύπωμα των φετινών θερινών εκπτώσεων στην αγορά, λίγες ημέρες πριν ρίξουν αυλαία, μίλησε στον Αθήνα 9.84 και στην Ελεωνόρα Ορφανίδου ο Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Ευδόκιμος Σαββίδης.

Όπως ανέφερε, οι προσδοκίες των εμπόρων για την περίοδο των φετινών θερινών εκπτώσεων ήταν ο τζίρος να κινηθεί κοντά στα περσινά επίπεδα, όμως ο συγκεκριμένος στόχος δεν επετεύχθη.

«Η πορεία της φετινής εκπτωτικής περιόδου δεν είναι η αναμενόμενη. Στόχος ήταν το +10% από το 2022, όμως, όπως διαφαίνεται, δεν θα αγγίξει ούτε τα περσινά επίπεδα», ανέφερε, αποδίδοντας την καθίζηση στην αγορά τόσο στον παρατεταμένο καύσωνα του Ιουλίου που απέτρεψε τους καταναλωτές από το να επισκεφτούν τα εμπορικά καταστήματα όσο και στις πυρκαγιές ανά την χώρα που επηρέασαν αρνητικά την ψυχολογία και κατ΄επέκταση την αγοραστική συμπεριφορά των πολιτών.

«Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα, ιδίως τον Ιούλιο, δηλαδή τις πρώτες μέρες της εκπτωτικής περιόδου που δίνουν και τον τζίρο στα καταστήματα, δεν βοήθησε την αγορά», επεσήμανε ο κ .Σαββίδης, εκτιμώντας, παράλληλα, ότι είναι αναγκαία η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η χώρα μας ώστε να προσελκύει εξίσου ποιοτικούς ταξιδιώτες και τουρίστες οι οποίοι στη διάρκεια των διακοπών τους στην Ελλάδα θα διαθέτουν χρήματα και στην αγορά.

«Μπορεί φέτος να καταγράφεται αύξηση στις αφίξεις τουριστών στη χώρα μας, όμως, πρέπει πλέον να εστιάσουμε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα με την οποία ασχολούνται οι όμορες χώρες, όπως η Τουρκία και τις οποίες δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε λόγω χαμηλότερου εργατικού κόστους και λοιπών παγίων που έχουν. Πρέπει να επικεντρωθούμε στον ποιοτικό τουρισμό και να φροντίσουμε ώστε όσοι έρθουν στην Ελλάδα να είναι τουρίστες αυξημένου εισοδήματος που θα μείνουν αρκετές μέρες στη χώρα μας και θα δαπανήσουν χρήματα για αγορές», υπογράμμισε, συμπληρώνοντας: «Πρέπει να δούμε σοβαρά τι κάνουμε λάθος και να το διορθώσουμε, να προσφέρουμε τις ποιοτικές υπηρεσίες που πρέπει και να εισπράξουμε από τον τουρισμό ότι και οι άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως η το Παρίσι, η Ρώμη, το Μιλάνο ή η Βαρκελώνη».

Άλλωστε, σύμφωνα με τον κ. Σαββίδη, ο τουρισμός πόλεων (city break) που αφορά ταξίδια αναψυχής σε αστικές περιοχές και αποτελεί μία από τις σημαντικότερες μορφές τουρισμού παγκοσμίως, είναι ένα σημαντικό στοίχημα το οποίο πόλεις όπως η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη πρέπει σταδιακά να κερδίσουν.

Κλείνοντας, κάλεσε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα εμπορικά καταστήματα τις μέρες που απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση των εκπτώσεων, λέγοντας :«Η αγορά είναι πλήρης προϊόντων , σε μεγάλη ποικιλία. Από την πλευρά τους και οι επιχειρήσεις επιθυμούν να προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές τιμές προκειμένου να μη μείνει κανένα προϊόν στο ράφι. Μένει ο καταναλωτής να κάνει μια βόλτα στην αγορά, να βρει αυτό που θέλει και να το αγοράσει».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα