14 C
Athens
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου, 2024

14 C
Athens
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου, 2024

Θ. Λυμπερόπουλος: Εγκληματικό για τους αυτοκινητιστές ταξί το νέο φορολογικό νομοσχέδιο

Διαβάστε επίσης

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος, μίλησε στον Αθήνα 9.84 και στον Γιώργο Αποστολίδη, λίγο μετά την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ΣΑΤΑ που προέκρινε την κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων προκηρύσσοντας 48ωρη απεργία στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, αντιδρώντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο.

Σχολιάζοντας την απόφαση η οποία υπεγράφη από την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τον τομέα των Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου με την οποία ορίζεται το ποσοστό Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) Ταξί, τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν με επιβατηγά οχήματα από έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων, ο κ. Λυμπερόπουλος, ανέφερε- μεταξύ άλλων – πως το ταξί κινδυνεύει με αφανισμό.

«Δυστυχώς το υπουργείο Μεταφορών δεν λαμβάνει υπόψιν τις προτάσεις του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί. Αυτή τη στιγμή, στην Αθήνα έχουμε 14.000 ταξί. Το να διπλασιάζεις τις θέσεις με αυτοκίνητα που κάνουν την ίδια δουλειά, χωρίς διαφορετικό τιμολόγιο θα δημιουργήσει μια τεράστια διαμάχη μεταξύ συμβατικών αυτοκινήτων και πολυθέσεων», τόνισε.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, στόχος της κυβέρνησης είναι ο μικρομεσαίος ελεύθερος επαγγελματίας να ξεπουληθεί σε πολυεθνικές.

«Εμείς πρέπει να προστατεύσουμε το επάγγελμά μας. Πρέπει να μπαίνουν πρόστιμα σε όλους και στα πολυθέσια που δουλεύουν παρανόμως. Χρειάζονται έλεγχοι οι οποίοι δυστυχώς είναι ελάχιστοι και σε αυτό ευθύνεται το υπουργείο γιατί κάνει χάρες σε ιδιώτες και σε εφαρμογές που δουλεύουν με ΙΧ», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Θέλουμε το αυτοκίνητο να μην είναι ανταγωνιστικό με το συμβατικό, να έχει διαφορετικό τιμολόγιο από 1-5 θέσεις και άλλο από 5 και πάνω. Αυτό θα το διεκδικήσουμε στο μέλλον. Δυστυχώς, η Υφυπουργός, κ. Αλεξοπούλου, δεν συναντιέται με το εκλεγμένο προεδρείο για να συναποφασίσουμε».

Πρόσθεσε δε, ότι οι αποφάσεις που έχουν βγει από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια και ισχύουν σε όλη την Ευρώπη πρέπει να ισχύουν και στη χώρα μας.

«Δεν υπάρχει χώρα στην Ευρώπη που να μην έχει αφορολόγητο από 10.000-13.000 ευρώ για τα ταξί και εδώ, δε μας το επιτρέπουν για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Έχουν βγάλει αποφάσεις ότι το ΙΧ δεν μπορεί να κάνει αστική μεταφορά, δεν το εφαρμόζει η κυβέρνηση», εξήγησε.

Κλείνοντας, συμπλήρωσε: «Εμείς θεωρούμε ότι η αυτορρύθμιση της αγοράς και το φορολογικό νομοσχέδιο έχουν τέλεια σύνδεση. Ουσιαστικά, επικηρύσσονται από την πολιτεία με τεκμαρτούς φόρους , ισοπεδωτικά, όλα τα επαγγέλματα και πολύ περισσότερο το ταξί. Πρόκειται για ένα δολοφονικό έγκλημα που προωθεί τις μεγάλες εταιρείες. Η κυβέρνηση θέλει να διώξει τον ελεύθερο επαγγελματία, σε όλα τα επαγγέλματα. Με αυτό το φορολογικό νομοσχέδιο, τον τελειώνει».

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα