Ο CEO της Crowdstrike, Tζορτζ Kούρτζ απολογήθηκε και ζήτησε δημόσια συγγνώμη για το χάος που προκάλεσε η ελαττωματική ενημέρωση του λογισμικού σε ηλεκτρονικά συστήματα μιλώντας στο αμερικανικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο NBC News.
EXCLUSIVE: CrowdStrike founder and CEO @George_Kurtz speaks on TODAY about the major computer outages worldwide that started earlier today: “We’re deeply sorry for the impact that we’ve caused to customers, to travelers, to anyone affected by this.” pic.twitter.com/fWz6KhgrcZ
— TODAY (@TODAYshow) July 19, 2024
Νωρίτερα, ο τεχνολογικός κολοσσός Microsoft ανακοίνωσε ότι επιδιορθώθηκε η υποκείμενη αιτία τεχνικού προβλήματος των εφαρμογών και υπηρεσιών της 365, αλλά τα κατάλοιπα των συνεπειών από τα προβλήματα κυβερνοασφάλειας εξακολουθούν να επηρεάζουν κάποιους πελάτες.
Νωρίτερα, η εταιρεία δήλωσε ότι το πρόβλημα οφειλόταν σε «μια ενημέρωση από μια πλατφόρμα λογισμικού τρίτου μέρους», αναφερόμενη στην εταιρεία ασφαλείας Crowdstrike.
Η Microsoft ανακοίνωσε ότι λαμβάνει μέτρα έπειτα από τεχνικό πρόβλημα που έπληξε αρκετές επιχειρήσεις και κυρίως αεροπορικές εταιρείες. «Οι υπηρεσίες μας βελτιώνονται καθώς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα άμβλυνσης», αναφέρει η επιχείρηση σε μήνυμά της στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης X.
Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ