back to top
26.3 C
Athens
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου, 2024

26.3 C
Athens
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου, 2024

Σ. Μαρίνης (ΔΟΕ) : Oι δάσκαλοι δίνουμε μάχη να κρατήσουμε όρθιο το σχολείο

Διαβάστε επίσης

Με αισιοδοξία, αλλά και περίσκεψη αντιμετωπίζουν δάσκαλοι και καθηγητές την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς για περισσότερους από ένα εκατομμύριο 300 χιλιάδες μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, που επιστρέφουν στα θρανία με νέους όρους σε απουσίες, αποβολές, χρήση smartphones, αλλά και χρόνια προβλήματα.

Στο πλαίσιο της έρευνας του Αθήνα 984 από τις 7 το πρωί, έως τις 2 μετά το μεσημέρι, ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) Σπύρος Μαρίνης, περιέγραψε στον σταθμό της πόλης και στον Γιώργο Αποστολίδη, τα βασικότερα ανοικτά ζητήματα, σε σχέση με τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, τις συμπτύξεις αιθουσών που τις απέδωσε σε περικοπές προσωπικού, τα κενά, τις ελλείψεις και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

*Ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις είναι πρόβλημα που εντείνεται από τις επιλογές της κυβέρνησης   

«Η έναρξη τη νέας σχολικής χρονιάς μας βρίσκει αντιμέτωπους με ένα μαζικό κύμα συμπτύξεων τμημάτων. Περισσότερες από 1.600 παραδέχθηκε η υφυπουργός Παιδείας με  αποτέλεσμα πολλά παιδιά να στοιβάζονται συχνά σε ακατάλληλες αίθουσες που δεν πληρούν τις διατάξεις του νόμου για  δύο (2) τμ ανά μαθητή. Και αυτό σε μια εποχή που μεταφέρονται με έντονο τρόπο στις τάξεις σύνθετα μαθησιακά αλλά και ψυχοκοινωνικά φαινόμενα.. Στο Λεκανοπέδιο Αττικής, αντιστοιχούν κατά μέσον όρο περισσότερα από 22 παιδιά ανά τάξη.. δυστυχώς, οι μαθητές αντιμετωπίζονται ως αριθμοί, ως κόστος »

Οι συγχωνεύσεις αιθουσών γίνονται με στόχο δημοσιονομικά ζητήματα, σε μια λογιστική αντιμετώπιση της εκπαίδευσης και περικοπών. Δηλαδή, λιγότεροι  αναπληρωτές, λιγότερες ειδικότητες, μικρότερο κόστος».

*Το σχολικό τοπίο μετά την πανδημία 

«Εντάθηκαν πολλά προβλήματα. Μαθησιακά, ψυχοκοινωνικά, επιθετικότητα, ζητήματα που έχουν να κάνουν με την συγκέντρωση, την ανταπόκριση των μαθητών στη σχολική ύλη και για τα  οποία δεν έχει γίνει καμία συγκροτημένη μελέτη  από το υπουργείο Παιδείας» 

*Μεγάλα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση- 12 χιλιάδες λιγότερες προσλήψεις

«Έγιναν τουλάχιστον 12 χιλιάδες λιγότερες προσλήψεις συγκριτικά με την περασμένη ή χρονιά… Υπάρχουν κενά και σε  δασκάλους στην παράλληλη στήριξη».

*Αξιολόγηση

Υπάρχει διαδικασία για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου… Οι εκπαιδευτικοί δίνουμε καθημερινά μάχη για να κρατήσουμε όρθιο το σχολείο και για αυτό το λόγο χρειαζόμαστε στήριξη όχι να μας δείχνουν με το δάχτυλο. Οι νόμοι 4823 και 4592 της κυρίας Κεραμέως δεν έχουν σχέση με την αναβάθμιση της εκπαίδευσης

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα