back to top
17.4 C
Athens
Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024

17.4 C
Athens
Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024

Μετρό: Σε λίγες εβδομάδες ξεκινά ο Μετροπόντικας της γραμμής 4

Διαβάστε επίσης

Στην τελική ευθεία μπαίνει η συναρμολόγηση του πρώτου από τους δύο Μετροπόντικες που θα διανοίξουν τη σήραγγα της γραμμής 4 του Μετρό. Ο πρόεδρος της εταιρείας «Αττικό Μετρό» Νίκος Ταχιάος ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από τη διαδικασία, αναφέροντας ότι «ο Μετροπόντικας που θα ξεκινήσει τις εργασίες του σε λίγες εβδομάδες συναρμολογείται στο φρέαρ της οδού Μεσογείων, εκεί που θα κατασκευαστεί μελλοντικά ο δεύτερος σταθμός Κατεχάκη ο οποίος θα περιλαμβάνεται στην επέκταση της γραμμής προς βόρεια και σε βάθος περίπου 36 μέτρων».

«Και να λοιπόν που έρχεται η ώρα να ξεκινήσει μια σκουληκότρυπα σε σχήμα U, που σε κάποια χρόνια θα έρθει να αποδείξει ότι υπάρχουν και (χρονικά) συντομότερες διαδρομές από αυτές που παραλληλίζονται με μία νοητή ευθεία: Γαλάτσι – Γουδή σε 17 λεπτά με το υπερσύγχρονο Μετρό της Γραμμής 4» αναφέρει ο κ. Ταχιάος.

Η γραμμή που θα κατασκευαστεί θα περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή), 12,8 χιλιόμετρα σήραγγας, 20 συρμούς χωρίς οδηγό που σε ώρες αιχμής θα περνούν από τους σταθμούς κάθε 90 δευτερόλεπτα, χάρις σε μία συγχρηματοδοτούμενη από την ΕΕ επένδυση προϋπολογισμού κοντά στο 1,5 δισ.ευρώ. Τα έργα αυτά «αποτελούν την πρώτη φάση μίας μεγάλης αλλαγής στις μετακινήσεις στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας» καταλήγει ο κ. Ταχιάος.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό, θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα από σήμερα 27-3-2023 έως 23-4-2023 και καθ’ όλο το 24ωρο, στα παρακάτω οδικά τμήματα του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 20,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος και έως 15,0 μ. περίπου μετά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Ιοφώντος και για μήκος 15,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄.
-Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη και έως την οδό Ευφρονίου.
-Την απαγόρευση της αριστερής στροφής από την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ προς την οδό Ιοφώντος.
-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
-Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής
-Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.
-Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων και επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος πέριξ της τριγωνικής νησίδας που περικλείεται από τις οδούς Εργοτίμου, Ιοφώντος και Φορμίωνος.

ΦΑΣΗ 1Α
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,00 μ. περίπου της οδού Ιοφώντος και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Κόνωνος/Αμάσειας και Εργοτίμου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 3,50 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής 30,0 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.
-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 2
-Ολικός αποκλεισμός της οδού Ιοφώντος από την συμβολή της με την οδό Εργοτίμου έως την συμβολή της με την οδό Βασ. Γεωργίου Β΄.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,00 μ. περίπου της οδού Εργοτίμου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Φορμίωνος έως 10,0 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Ιοφώντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος με ελάχιστο πλάτος στα 4,25 μ. περίπου της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής μεταξύ των οδών Ιοφώντος και Αστυδάμαντος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 40 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης.
-Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής
-Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Βασ. Γεωργίου Β΄ και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από τα 60,0 μ. περίπου πριν και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.
-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Ισίδωρος Ρούσσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα