back to top
23.6 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

23.6 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Από το click away στο click inside -Τι λένε οι έμποροι

Διαβάστε επίσης

Ένα νέο μοντέλο πωλήσεων φαίνεται ότι έρχεται στην ελληνική αγορά. Από το «αγορές εκτός» (click away) πάμε στο «αγορές εντός» (click inside ή click inshop), δηλαδή αγορές εντός του καταστήματος με ραντεβού.

Ο καταναλωτής δεν θα παραλαμβάνει το προϊόν στην είσοδο του καταστήματος  ούτε θα επιχειρεί να δοκιμάζει ρούχα και παπούτσια στο πεζοδρόμιο αλλά θα μπορεί να εισέρχεται στο κατάστημα να δοκιμάζει ή να βλέπει από κοντά τα προϊόντα, όπως έπιπλα, οικιακές συσκευές κλπ. που επιθυμεί. Οι αγορές ή οι ενδεχόμενες αλλαγές θα γίνονται με προκαθορισμένο ραντεβού.

Ο χρόνος ενεργοποίησης του μέτρου θα αποφασιστεί ανάλογα τα επιδημιολογικά δεδομένα. Οι έμποροι επιθυμούν αυτό να συμπέσει με τις Χειμερινές εκπτώσεις, που ξεκινούν στις 11 Ιανουαρίου.

«Από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα»

Την λαϊκή ρήση «Από το ολότελα καλή και η Παναγιώταινα» χρησιμοποίησαν καταστηματάρχες συνοικιακών μαγαζιών, με τους οποίους συνομίλησε ο Αθήνα 9.84, σχετικά με το νέο μοντέλο αλλά και το click away. Για το click inside ωστόσο ανέφεραν πως θα λύσει κάποια προβλήματα όπως την δοκιμή ενδυμάτων, παπουτσιών, κοσμημάτων και θα δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να βλέπει από κοντά τα προϊόντα και αυτό ίσως αυξήσει τις πωλήσεις.  Όσον αφορά τη λειτουργία του click away, οι έμποροι κάνουν λόγο για μια πολύ μικρή οικονομική ανάσα ενώ όλοι θεωρούν δεδομένο πως έρχεται μία ακόμη οικονομική κρίση και ζητούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να στηριχτούν επαρκώς, όσο διαρκεί η πανδημία, και για όσο καιρό απαιτηθεί μετά από αυτή. Παράλληλα επεσήμαναν πως το click away, βοήθησε στο θέμα που προέκυψε με τις καθυστερήσεις παράδοσης παραγγελιών από τις εταιρίες courier.

Οι έμποροι μικρών επιχειρήσεων, όπως λένε οι ίδιοι, έχουν επιστρατεύσει, όσο μπορούν, την τεχνολογία όπως βιντεοκλήσεις με τους πελάτες τους, την παράδοση κατ΄οίκον στη γειτονιά τους ενώ όσοι δεν διαθέτουν eshop σκέφτονται να δημιουργήσουν. Παράλληλα αρκετοί είναι και εκείνοι που ενδίδουν στις παρακλήσεις των καταναλωτών να δοκιμάσουν, π.χ. ένα δαχτυλίδι, και να αγοράσουν χωρίς προκαθορισμένο ραντεβού.

Πρώτες εκτιμήσεις για το λιανεμπόριο στην Αττική

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, οι δύσκολες και σύνθετες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία περιόρισαν κατά 70% την αγοραστική δραστηριότητα του λιανεμπορίου στην Αττική. Τα πρώτα συμπεράσματα από την αγορά, τόσο από μικρά μεμονωμένα συνοικιακά, όσο και από μεγάλα εμπορικά καταστήματα στα κέντρα των πόλεων της Αττικής, δείχνουν πως συνολικά ο κύκλος εργασιών σε αξία και όγκο κυμάνθηκε φέτος πριν τα Χριστούγεννα μεταξύ 35% και 40% του αντίστοιχου περυσινού.  Η λειτουργία του click away, επέτρεψε στις μικρές επιχειρήσεις να κάνουν από 5% έως το πολύ 20% του περυσινού ημερήσιου τζίρου τους.

Καλλιόπη Ασλανίδου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα