back to top
22.2 C
Athens
Δευτέρα, 13 Μαΐου, 2024

22.2 C
Athens
Δευτέρα, 13 Μαΐου, 2024

Π. Μαυρίκης για το τοπίο στα ταξί: Καύσιμα που καίνε και αναγκαίες αυξήσεις

Διαβάστε επίσης

 

Αναγκαίες χαρακτήρισε τις ανατιμήσεις κομίστρου στα ταξί εξαιτίας του ράλι των τιμών στα καύσιμα, ο Α Αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ Παναγιώτης Μαυρίκης, μιλώντας στον Αθήνα 984 και στον Γιώργο Αποστολίδη.

Τόνισε πως είναι το ελάχιστο που δόθηκε στον κλάδο των αυτοκινητιστών, ο οποίος αδυνατεί να αντέξει το κόστος από την εκρηκτική άνοδο στο κόστος των καυσίμων, ενώ επισήμανε πως δεν εισακούστηκαν  εναλλακτικές προτάσεις του κλάδου για μείωση του ειδικού φόρου ή μηνιαία επιδότηση 300 ευρώ ανά όχημα.

«Ήταν αναγκαίες οι αυξήσεις στα τιμολόγια των ταξί. Προσπαθήσαμε να πείσουμε την κυβέρνηση να ξεκινήσει με επιδότηση 300 ευρώ τον μήνα ανά όχημα, μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης από 0,7 ευρώ το λίτρο σε 0,5 ευρώ, καθώς και μειώνοντας τον ΦΠΑ στα καύσιμα στο 13% από 24%, αλλά δεν εισακουστήκαμε» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Συμπλήρωσε επίσης ότι το ελάχιστο που μπορούσε να δοθεί στους αυτοκινητιστές είναι η διαμόρφωση της ταρίφας στο 0,90 ευρώ ανά χιλιόμετρο από 0,68 ευρώ, της ελάχιστης χρέωσης στα 4 ευρώ αντί 3,20 και της κούρσας για το αεροδρόμιο στα 40 ευρώ.

Αναφερόμενος αναλυτικά στους λόγους για τους οποίους βρέθηκε σε δύσκολη θέση ο κλάδος, απαρίθμησε έξοδα και έσοδα. «Χρειαζόμαστε 50 ευρώ βενζίνη καθημερινά την ώρα που η καθημερινή είσπραξη δεν ξεπερνά τα 100 ευρώ, χωρίς να υπολογίσουμε τα επιπλέον έξοδα για συντήρηση και καθαρισμό των οχημάτων» είπε ο Α Αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ.

Ο κ Μαυρίκης πρόσθεσε πως η δουλειά έχει ανέβει λόγω καλοκαιριού και τουρισμού, ενώ σε σχέση με τις μάσκες σημείωσε πως οι επιβάτες στην πλειονότητά τους τις φορούν, χωρίς όμως να παρατηρείται η ίδια εικόνα και στους ξένους επισκέπτες.

«Οι τουρίστες ταξιδεύουν χωρίς μάσκες σε αεροπλάνα και τρένα, οπότε δεν αντιλαμβάνονται γιατί είναι υποχρεωτικό να τις φορούν μέσα στα ταξί..τελικά όμως συμμορφώνονται» δήλωσε.

Σ.Σ Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο, υπολογίζεται ότι κάθε οδηγός έχει καταβάλλει από την αρχή του 2022 ανά όχημα 2.500 ευρώ λόγω της ενεργειακής κρίσης και της εκτόξευσης των διεθνών τιμών σε μια περίοδο που η άρση των μέτρων της πανδημίας έχει αυξήσει τη ζήτηση σε επίπεδα άνω του 60%.

Ακόμη, οι αυξήσεις στο κόμιστρο των ταξί ήρθαν μετά τις ανακοινώσεις ΣΑΤΑ για κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και την επομένη της ανακοίνωσης της BEAT για αλλαγή της εμπορικής της πολιτικής, με την εφαρμογή κόστους προμίσθωσης, ύψους 1,92 – 2 ευρώ στον επιβάτη, με στόχο να προσελκύσει συνεργαζόμενα ταξί προκειμένου να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα